Příručka pro publicitu Strategického plánu SZP na období 2023–2027 (verze 2)
Zveřejňujeme 2. verzi Příručky pro publicitu.
V rámci aktualizace dochází zavedení možnosti použít pro přípravu nástrojů povinné publicity generátor povinné publicity, který spravuje Ministerstvo pro místní rozvoj. To sníží administrativní zátěž příjemců dotace a také chybovost při zajišťování povinné publicity. Dále bylo upřesněno období povinné publicity pro intervenci 49.75 - Zahájení činnosti mladého zemědělce a došlo k dalším drobným formálním zpřesněním textu. Úpravy jsou pro přehlednost zveřejňovány také v dokumentu v režimu změn.
Současně si dovolujeme upozornit na povinnost, aby logo Evropské unie bylo vždy největší z použitých log. Poměřuje se skutečně viditelná část loga (tedy vlastní vlajka EU na výšku), ne plocha, kterou logo zaujímá v digitální podobně.