Příručka pro publicitu Strategického plánu SZP na období 2023–2027 (verze 2)

3. 6. 2024

Zveřejňujeme 2. verzi Příručky pro publicitu.

V rámci aktualizace dochází zavedení možnosti použít pro přípravu nástrojů povinné publicity generátor povinné publicity, který spravuje Ministerstvo pro místní rozvoj. To sníží administrativní zátěž příjemců dotace a také chybovost při zajišťování povinné publicity. Dále bylo upřesněno období povinné publicity pro intervenci 49.75 - Zahájení činnosti mladého zemědělce a došlo k dalším drobným formálním zpřesněním textu. Úpravy jsou pro přehlednost zveřejňovány také v dokumentu v režimu změn.

Současně si dovolujeme upozornit na povinnost, aby logo Evropské unie bylo vždy největší z použitých log. Poměřuje se skutečně viditelná část loga (tedy vlastní vlajka EU na výšku), ne plocha, kterou logo zaujímá v digitální podobně.

Tyto webové stránky využívají k analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokud váš internetový prohlížeč má v nastavení cookies povoleny, je nezbytný váš souhlas s použitím této technologie.

Více informací

Chyba komunikace se serverem

Nastaly technické problémy. Zkontrolujte prosím připojení k síti, a pokud pracujete jako přihlášený uživatel, ověřte prosím nastavení VPN a stav přihlášení.