Přesto se akce zúčastnilo 250 vystavovatelů a značek z více než 30 zemí. Mezi nimi v rámci národního virtuálního stánku také čtyři české firmy ze sektoru nápojů, zdravé výživy a potravinářských technologií.
Komunikace s partnery na veletrhu probíhala formou videí, elektronických brožur, živých chatů a videohovorů. Pro firmy byla zajištěna též participace v Hosted Buyer Programu pro nákupčí, v rámci kterého probíhaly chatovací B2B diskuse nebo 30 minutové online konference. V rámci konferencí měli nákupčí zájem především o konkrétní prezentace českých firem, na jejichž základě přišla následně oslovení ze strany potenciálních kanadských partnerů se zájmem o české produkty.
Samotný virtuální stánek měl několik podkategorií, např. profil subjektu, produkty, videa, relevantní odkazy, sociální sítě, kde byly doplněny příslušné informace za český průmysl a jednotlivé firmy. K profilům propagovaných firem byl přístup přes samotný národní stánek, firmy bylo ale možné vyfiltrovat i podle země v kompletním seznamu vystavovatelů, názvu firmy nebo segmentu.
Ztížené podmínky v důsledku pandemie kladou nároky na nové komunikační formáty. Vstup na nová exportní teritoria bude vyžadovat vedle tradičních osobních setkání a fyzické prezentace produktů také ve stále větší míře soustředění pozornosti na online prostředí. Virtuální akce budou patrně v nadcházejícím období běžnější formou, která bude klást nároky na využívání a kvalitní obsah digitálních platforem, prezentovatelné elektronické materiály a weby.
Další ročník veletrhu SIAL Canada v Torontu je plánován opět na podzim 2021, a to v hybridní formě – tzn. částečně virtuálně s možností fyzického stánku.

Vstup na online veletrh

Národní virtuální stánek České republiky