přechod na části stránky

Upozornění:
Používáte prohlížeč IE verze 6. Od 1. června 2012 nebude možné se s tímto prohlížečem do prostředí eAGRI přihlásit. Proveďte upgrade na IE verze min. 7 nebo použijte jiný prohlížeč (např. Mozilla Firefox nebo Google Chrome). Další informace zde.

České firmy slavily úspěch na veletrhů privátních značek v Dubaji

12.11.2021

Ve dnech od 7. do 9.11. se v dubajském Světovém obchodním centru konalo spojení veletrhů Gulfood Manufacturing, Private Label and Licensing, Yummex a Specialty Food. Již sedmý ročník největšího veletrhu v regionu zaměřeného na výrobní technologie pro potravináře a základní ingredience pro výrobu potravin přidal do svého programu také menší specializované výstavy.

Jak se původně předpokládalo, spojení několika veletrhů včetně pořádání mezinárodní soutěže kaváren a nabídka master kurzů s místními šéfkuchaři přitáhlo nejen výbornou základnu vystavovatelů, ale také profesionální návštěvníky ze všech sousedních zemí. V sekci Private Label and Licensing se na ploše 60 metrů čtverečních, díky projektu na podporu ekonomické diplomacie (PROPED) a Ministerstva zemědělství, představilo 6 českých firem. Jmenovitě šlo o firmy Simandl, Bonavita, Ekofrukt, Goldim, Sweet Delights a firmu Semix. V nedaleké hale Yummex, která tradičně představuje cukrovinky, se představila také známá česká firma Medovník.

O všechny zmíněné firmy byl mezi nákupčími a firmami obrovský zájem. Účastníci našeho stánku se shodli, že tak zajímavý veletrh na počet možných kontaktů tady dlouho nebyl a předčil i zkušenosti z hlavního únorového Gulfoodu. A když bylo již druhý den veletrhu od několika firem zmíněno, že rozdali poslední katalogy a vizitky, kterých měli přes 200, dokazovalo to vytížení našich vystavujících. Kromě spousty obchodníků a majitelů řetězců projevila o české produkty zájem i taková jména jako například Carrefour, Lulu Hypermarket, Life Pharmacy, Kibsons, nebo Noon (firma zakoupena společností Amazon).

Sektor privátních značek v regionu Blízkého východu roste obrovským tempem. Na rozdíl od některých evropských zemí znamená privátní značka velkých řetězců pro zákazníky kvalitu a jistotu. Je tedy velmi běžnou praktikou, že místní obyvatelé upřednostňují právě privátní značky, u kterých pouze zkontrolují původ. Místní obliba produktů z Evropské Unie tak otevírá producentům pro privátní značky příležitostí, jak se do regionu velmi úspěšně dostat.

 

Zpracoval:
Lukáš Zamrzla
Zemědělský diplomat velvyslanectví ČR v Abú Dhabí
Mobil:+ 420 602 768 207, E-mail: lukas_zamrzla@mzvcz

  • Tisk stránky
  • Poslat e-mailem

Odstávka

Vážení uživatelé,

v období od 1.7.2022 od 16:00 hod do 10.7.2022 dojde k plánované generální odstávce systémů a aplikací MZe z důvodu nutné aktualizace. V tomto termínu nebude dostupný portál eAGRI, systémy a aplikace a nebude se k nim možné přihlásit. Více informací zde

Váš HelpDesk MZe

Novinky

Registry a aplikace

Kalendář