Proexportní okénko

Nové trendy v regionu Blízkého východu a jak cílit na místní spotřebitele

12. 3. 2021
Minulý týden, přesněji 04. 03. 2021, jsem moderoval webinář na téma nových trendů v regionu GCC. Průběh byl rozdělen do dvou hlavních pasáží. Za prvé to byly trendy z mého pohledu, tedy někoho, kdo se v terénu pohybuje a v tomto regionu spolu s rodinou žije. Druhý pohled vycházel z dat, které má k dispozici Google na místní spotřebitele.

Pozastavení platnosti dodatečných cel mezi EU a USA

12. 3. 2021
V minulém týdnu jsme informovali o dohodě mezi USA a UK ohledně pozastavení platnosti dodatečných cel uvalených v souvislosti se spory ohledně dotací pro Airbus a Boeing. A o pár dní později oznámili vyjednavači EU i USA, že se dohodli na obdobné 4měsíční suspenzi těchto cel s účinností od čtvrtka 11. března.

Srbsko chystá expanzi svých zemědělských a potravinářských výrobků na trh zemí Perského zálivu

12. 3. 2021
Jak uvedl portál „e-kapija“, ministr zemědělství Srbska během své pracovní návštěvy Spojených arabských emirátů uvedl, že tento trh je naprosto otevřený pro zemědělskou a potravinářskou produkci ze Srbska a to především pro ovoce, mléko a mléčné výrobky, ale také med a výrobky z medu, víno, těstoviny a další zemědělské produkty jako jsou kukuřice nebo krmiva. Velký zájem je rovněž o kvalitní bio…

Rostoucí trh s rostlinnými náhražkami masa v Číně

12. 3. 2021
Ačkoli čínská roční spotřeba masných produktů na osobu odpovídá přibližně polovině roční spotřeby průměrného obyvatele Spojených států amerických, jedná se o zemi, která spotřebuje 28 % světové roční produkce masa.

Proběhl Webinář k podpoře zapojení českých subjektů do tendrů OSN

10. 3. 2021
V úterý 9. března 2021 proběhl online Webinář k podpoře zapojení českých subjektů do tendrů OSN, v rámci kterého byly české firmy informovány o možnostech zapojení do tendrů OSN (zejména FAO a WFP), praktických radách a zkušenostech v těchto procesech.

Webinář „Aktuální situace v Libanonu a příležitosti pro český export v oblasti mléčných výrobků, piva a potravinářských zařízení“

10. 3. 2021 10:00 - 11:00
Vzdělávací akce (konference, kurzy, přednášky atd.)
Online (MS Teams)
Ministerstvo zemědělství a Velvyslanectví ČR v Bejrútu, Libanonu si Vás dovolují pozvat na webinář, který se uskuteční dne 10. března 2021 v 10.00 SEČ. Cílem webináře je představit příležitosti pro české firmy na libanonském trhu v oblasti zemědělství a potravinářství se zaměřením na konkrétní sektory a nabídnout možnost bilaterálních jednání se zemědělským diplomatem Petrem Sochorem působícím v…

Webinář pro podporu zapojení českých subjektů do tendrů OSN

9. 3. 2021 14:00 - 15:30
Vzdělávací akce (konference, kurzy, přednášky atd.)
Online (MS Teams)
Ministerstvo zemědělství si vás dovoluje pozvat na „Webinář pro podporu zapojení českých subjektů do tendrů OSN“, který se uskuteční ve středu 9. března 2021 od 14:00 SEČ. Cílem webináře je informovat české firmy o možnostech zapojení do tendrů OSN a poskytnout praktické rady a zkušenosti vystupujících expertů. Vystoupí stálý představitel ČR v Římě, zástupce MZV, generálního konzulátu v New Yorku…

Kazachstán schválil dohodu zaměřenou na rozvoj chovu hospodářských zvířat v rámci Euroasijské ekonomické unie

5. 3. 2021
Parlament Kazachstánu schválil dohodu „O opatřeních zaměřených na sjednocení selekční a šlechtitelské práce se zemědělskými zvířaty v rámci Euroasijské ekonomické unie“. Tato dohoda je zaměřena na rozvoj trhu pro chov hospodářských zvířat v rámci Euroasijské ekonomické unie a odstranění překážek vzájemného obchodu v této oblasti.

Dovoz masa a uzenin na Ukrajinu v posledních letech významně vzrostl

5. 3. 2021
Dovoz masa a uzenin na Ukrajinu v posledních letech významně vzrostl. V roce 2020 činil dovoz uzenin 4,7 tisíce tun, což je 12krát více než před pěti lety a 2krát více než v předchozím roce. Navzdory tomuto růstu však zůstává podíl dovážených uzenin na celkové nabídce na ukrajinském trhu nevýznamný (1,4 %).

Japonské Asahi rozšiřuje sortiment piva a zaměřuje se na obaly

5. 3. 2021
Japonský producent alkoholických nápojů Asahi Breweries se chystá uvést na trh nízkoalkoholické pivo nazvané “Beery”. Jde o součást záměru navýšit do roku 2025 prodej nápojů s obsahem alkoholu nižším 3,5 % téměř o čtvrtinu.
1 ... 127 128 129 ... 175

Tyto webové stránky využívají k analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokud váš internetový prohlížeč má v nastavení cookies povoleny, je nezbytný váš souhlas s použitím této technologie.

Více informací

Chyba komunikace se serverem

Nastaly technické problémy. Zkontrolujte prosím připojení k síti, a pokud pracujete jako přihlášený uživatel, ověřte prosím nastavení VPN a stav přihlášení.