USA
Protecting American Farmland Act má zabránit některým zemím, zejména Číně, v nákupu americké zemědělské půdy
16. 6. 2023
Republikánská členka výboru pro daně a poplatky Sněmovny reprezentantů navrhuje uvalit 60% daň na "problémové země", jejichž právnické a fyzické osoby mají zájem koupit americkou zemědělskou půdu a ranče.
Nejvyšší soud Spojených států potvrdil platnost kalifornského zákona, který zakazuje prodej výrobků z vepřového masa v případě užití klecového ustájení prasnic
9. 6. 2023
Zákon známý jako Návrh 12 byl v Kalifornii přijat již v roce 2018. Farmáře nejen v USA nyní čeká plná implementace a od roku 2024 také povinnost certifikace.
Rekordní ceny jatečného skotu v Severní Americe mají dále růst
2. 6. 2023
Nízké stavy dobytka a rekordní velkoobchodní ceny hovězího masa v prvních třech měsících roku 2023 podpořily silnější než očekávaný sezónní nárůst cen jatečného skotu.
Pozvánka k účasti na US veletrzích FARM PROGRESS SHOW a FARM SCIENCE REVIEW
1. 6. 2023
Ministerstvo zemědělství a zemědělská diplomatka ČR ve Washingtonu zvou české výrobce zemědělské techniky a technologií a poskytovatele služeb se zájmem o trh Spojených států k účasti na nadcházejících dvou významných veletrzích zemědělské techniky FARM PROGRESS SHOW v Illinois a FARM SCIENCE REVIEW v Ohiu.
V rámci Craft Brewery Conference USA v Nashville se dne 9. května opět představila Česká Republika fórem Brewing like Czechs Do
10. 5. 2023
Na prezentaci pro sládky a pivovarníky zejména ze severní Ameriky, ale i dalších koutů světa, představily 3 místní pivovary český ležák vařený z českých ingrediencí a českým technologickým postupem.
Maloobchodní prodej plant-based potravin v USA dosáhl v roce 2022 rekordní výše 8 miliard USD
5. 5. 2023
Maloobchodní tržby z prodeje rostlinných potravin (tedy rostlinných alternativ mléka, masa nebo vajec) vzrostly meziročně ve Spojených státech v roce 2022 o 6,6 % na 8 miliard USD (přičemž růst mezi lety 2019 až 2022 je 44,5 %).
Reklamní kampaň Anheuser-Busch na značku Bud Light je varováním pro americké korporace a poučením pro marketéry
28. 4. 2023
Nová markentingová viceprezidentka společnosti Anheuser-Busch dostala za úkol rozvinout v USA ikonickou značku Bud Light. Cílem bylo zajistit vyšší popularitu u městských zákazníků. Výsledný projekt realizovaný ve spolupráci s transgenderovou influencerkou však způsobil bojkot značky ze strany stávajících a skalních zákazníků.
Zemědělské a potravinářské organizace v USA naléhají na Kongres, aby otevřel dveře pro nové obchodní dohody
6. 4. 2023
Více než 50 amerických zemědělských a potravinářských organizací na počátku března vyzvalo Kongres, aby schválil novou legislativu, která by Spojeným státům umožnila sjednávat další dohody o volném obchodu, a argumentovalo tím, že bez nich americké zemědělství zaostává za světovou konkurencí.
Irská potravinářská komora Bord Bia zahajuje v USA kampaň k propagaci hovězího a jehněčího masa
10. 3. 2023
V roce 2015 se Irsko po 15 letech, kdy hovězí maso původem z Evropské unie na trhu Spojených států chybělo z důvodu BSE, stalo první zemí EU se schváleným vývozem do USA.
FDA USA přichází s doporučením pro označování rostlinných alternativ mléka s cílem informovat spotřebitele
3. 3. 2023
Americký Úřad pro kontrolu potravin a léčiv (FDA) minulý týden publikoval návrh doporučení pro výrobce ohledně označování potravin rostlinného původu.