Velká Británie

Rostoucí náklady na energie v UK

16. 9. 2022
Nová premiérka Liz Trussová představila svůj plán podpory, který má domácnostem a podnikům pomoci vyrovnat se s rostoucími náklady na energii. V rámci opatření bude od 1. října zaveden roční cenový strop ve výši 2 500 liber.

Výzva potravinářských a obchodních firem v UK nové premiérce

9. 9. 2022
Nová britská premiérka Liz Trussová byla vyzvána k přepracování Národní potravinové strategie, aby se zabránilo bankrotu tisíců malých a středních podniků v Británii v důsledku prudkého růstu cen energií.

Odhad vývoje tržního podílu německých diskontních řetězců v UK

2. 9. 2022
Bývalý šéf společnosti Lidl UK Ronny Gottschlich předpověděl, že německé maloobchodní diskontní řetězce Aldi a Lidl během příštích pěti let předstihnou v podílu na britském trhu Tesco, které je v současnosti největším supermarketem ve Velké Británii.

Ztráty úrody ovoce a zeleniny v Británii v důsledku nedostatku pracovníků

19. 8. 2022
Dle průzkumu Národního svazu zemědělců (asociace zemědělců Anglie a Walesu) mezi jeho členy 40 % respondentů uvedlo, že u nich v letošním roce došlo ke ztrátám v úrodě ovoce a zeleniny v důsledku nedostatku pracovních sil. Farmářům v Británii chybí dle odhadů zhruba 14 % pracovníků.

Dvě třetiny zákazníků ve Velké Británii omezují výdaje za potraviny

29. 7. 2022
Podle nových údajů dvě třetiny britských zákazníků omezují své měsíční výdaje na potraviny, protože inflace se vyšplhala na nejvyšší úroveň za posledních 40 let.

Přejdou supermarkety k většímu množství privátních značek?

22. 7. 2022
Privátní značky se vracejí na scénu poté, co si pandemie Covid-19 vynutila jejich útlum. V roce 2021 prodeje privátních značek klesly v celé Evropě.

Maloobchodní řetězce v UK zvažují racionalizaci v oblasti čerstvého ovoce a zeleniny

15. 7. 2022
Maloobchodní řetězce v UK zvažují racionalizaci sortimentu čerstvého ovoce a zeleniny a přechod na levnější a méně pracné produkty.

Spor Tesco vs Heinz v UK: ceny rostou, nedostatek produktů a prázdné regály

8. 7. 2022
Heinz dočasně přestal dodávat do Tesca některé ze svých nejoblíbenějších produktů kvůli sporu o zvýšení cen. Veřejnost sympatizuje s Tesco poté, co supermarket veřejně prohlásil, že není připraven "přenést neospravedlnitelné zvýšení cen na zákazníky".

Pokles spotřeby zdravých a ekologických potravin v UK

1. 7. 2022
Nový průzkum společnosti IPA (Institute of Practitioners in Advertising) v UK, na kterém se podílelo 3 000 nakupujících, ukázal, že počet dospělých v UK, kteří dávají přednost zdravým nebo ekologickým potravinám, se v roce 2022 snížil v důsledku růstu životních nákladů a inflace téměř o třetinu.

Britové se začínají orientovat na produkty privátních značek a cenově výhodný sortiment

24. 6. 2022
Britští zákazníci nahrazují značkové zboží levnějšími výrobky tzv. private labels a volí cenově výhodnější sortiment produktů, aby se vyrovnali s inflací cen potravin. Ta se za čtyři týdny do 12. června vyšplhala na 8,3 %, což je nejvyšší hodnota od dubna 2009.
1 ... 8 9 10 ... 12

Tyto webové stránky využívají k analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokud váš internetový prohlížeč má v nastavení cookies povoleny, je nezbytný váš souhlas s použitím této technologie.

Více informací

Chyba komunikace se serverem

Nastaly technické problémy. Zkontrolujte prosím připojení k síti, a pokud pracujete jako přihlášený uživatel, ověřte prosím nastavení VPN a stav přihlášení.