Propagace českého piva v rámci vánočního charitativního bazaru v Bělehradě

11. 12. 2017

V neděli 3. prosince proběhl na bělehradském výstavišti v rámci 16-tého předvánočního humanitárního bazaru marketingový projekt zaměřený na propagaci českého piva.

Cílem projektu byla propagace do Srbska dovážených, v ČR vyráběných, piv na stánku České republiky, který byl jako již tradičně součástí předvánočního humanitárního bazaru. Návštěvníci měli možnost na stánku ochutnat více než 23 druhů piva z devíti českých pivovarů, získat propagační nosiče piva a také informační brožuru "České pivo" v srbském jazyce, v níž se dozvěděli více o jedinečnosti piva vyrobeného v České republice. Na stánku bylo k dispozici pivo točené, lahvové i v plechovkách. Vzhledem k velkému zájmu návštěvníků se však nabídka ve druhé polovině akce musela již omezit pouze na pivo točené. K zájmu návštěvníků o české pivo prospěla jistě i  propagace akce v nejčtenějším srbském deníku „Blic“.


Tyto webové stránky využívají k analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokud váš internetový prohlížeč má v nastavení cookies povoleny, je nezbytný váš souhlas s použitím této technologie.

Více informací

Chyba komunikace se serverem

Nastaly technické problémy. Zkontrolujte prosím připojení k síti, a pokud pracujete jako přihlášený uživatel, ověřte prosím nastavení VPN a stav přihlášení.