Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský

Všem nám záleží na tom, abychom konzumovali bezpečné a kvalitní potraviny. Jejich cesta začíná u půdy a pokračuje k volbě správné odrůdy, osivům, sadbě, hnojivům a přípravkům na ochranu rostlin. Bez toho všeho zemědělské plodiny strádají, mají potíže se svým zdravým vývojem a výsledkem je špatná sklizeň. Abychom naopak sklízeli dostatek a ve skvělé kvalitě, a ještě co nejvíce šetřili životní prostředí, v tom všem pomáhá naše zkušebnictví, kontrola a rostlinolékařství.

Představení nového elektronického formuláře žádosti o vystavení rostlinolékařského osvědčení pro exportéry

Tisková zpráva — Náš úřad ve snaze o neustálé zvyšování a zkvalitňování komfortu klientů představil v úterý 29. března 2011 nový produkt určený pro vývozce rostlin. Jedná se o nový webový formulář, pomocí něhož je možné podat žádost o provedení vývozního rostlinolékařského šetření velice rychlým a intuitivním způsobem.

K této příležitosti byl uspořádán seminář, na kterém garanti z oddělení vnější fytokaranténní kontroly vývozcům nejprve teoreticky a následně i prakticky předvedli, jakým způsobem webový formulář obsluhovat a používat. „Zájem ze strany našich klientů o tento náš nový produkt je pro nás velice potěšující a především inspirativní v naší další práci“, zhodnotil účast na semináři ředitel SRS Richard Ščerba a zároveň dodává: „Elektronizace úřadů je nezadržitelným trendem, který se Státní rostlinolékařská správa jako moderní úřad snaží respektovat a v maximální možné míře se tomuto směru přizpůsobit.“

Elektronická žádost o vystavení rostlinolékařského osvědčení je přístupná po registraci u Agentury pro zemědělství a venkov. Podrobnější informace o registraci naleznete zde.

Zbyněk Škodáček

tiskový mluvčí SRS

 

Tyto webové stránky využívají k analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokud váš internetový prohlížeč má v nastavení cookies povoleny, je nezbytný váš souhlas s použitím této technologie.

Více informací

Chyba komunikace se serverem

Nastaly technické problémy. Zkontrolujte prosím připojení k síti, a pokud pracujete jako přihlášený uživatel, ověřte prosím nastavení VPN a stav přihlášení.