Seminář k elektronickému podávání žádostí z PRV - České Budějovice

Datum akce: 25. 3. 2010 8:30 - 13:00
Místo konání:
Jihočeský kraj - Krajský úřad ,U Zimního stadionu 1952/2, 370 01 České Budějovice, Sál zastupitelstva Jč. Kraje, 2. podlaží
Pořadatel: Spolek pro obnovu venkova ČR
Kontakt: malikruze@volny.cz
Tématické zaměření akce:
Elektronické podávání žádostí z PRV a novelizace účetních předpisů ve vztahu k obcím
Cílová skupina:
Pracovníci obcí, SVO, MR a MAS
Kategorie akce: Vzdělávací akce (konference, kurzy, přednášky atd.)

Ministerstvo zemědělství, Agentura pro zemědělství a venkov České Budějovice ve spolupráci se Spolkem pro obnovu venkova Jihočeského kraje si Vás dovolují pozvat na seminář pracovníků obcí, SVO, MR a MAS k elektronickému podávání žádostí z PRV a novelizaci účetních předpisů ve vztahu k obcím.

Přílohy

Tyto webové stránky využívají k analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokud váš internetový prohlížeč má v nastavení cookies povoleny, je nezbytný váš souhlas s použitím této technologie.

Více informací

Chyba komunikace se serverem

Nastaly technické problémy. Zkontrolujte prosím připojení k síti, a pokud pracujete jako přihlášený uživatel, ověřte prosím nastavení VPN a stav přihlášení.