přechod na části stránky

Upozornění:
Používáte prohlížeč IE verze 6. Od 1. června 2012 nebude možné se s tímto prohlížečem do prostředí eAGRI přihlásit. Proveďte upgrade na IE verze min. 7 nebo použijte jiný prohlížeč (např. Mozilla Firefox nebo Google Chrome). Další informace zde.

Odborný referent / odborná referentka v oddělení provozu v odboru informačních a komunikačních technologií

28.7.2022

Ministerstvo zemědělství:

Odbor informačních a komunikačních technologií

vyhlašuje výběrové řízení na pozici:

odborný referent / odborná referentka v

oddělení provozu

Stručný popis pracovního místa

(charakteristika pracovní činnosti):

Poskytování 1. úrovně uživatelské podpory pomocí e-mailu nebo telefonu.

Evidence, administrace a realizace požadavků v service deskovém nástroji.

Kategorizace požadavků dle metodiky ITIL.

Koordinace součinnosti garantů, dodavatelů a ostatních uživatelů při řešení požadavků.

Správa a monitorovaní otevřených požadavků s ohledem na smluvní SLA.

Spolupráce s dodavateli při výpadcích, incidentech nebo úpravách.

Testování aplikací před spuštěním

Proaktivní informování uživatelů v případě výpadků či jiném omezení funkčnosti aplikací.

Požadavky kladené na uchazeče:

 

Vzdělání (ZŠ, SŠ, VOŠ, VŠ -  magisterský, bakalářský; studijní program, obor)

Vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program (možnost udělení výjimky ze vzdělání pro uchazeče se středoškolským vzděláním).

Požadovaná praxe (není/je požadovaná,

v jakém oboru, počet let)

Nepožaduje se.

Výhodou je praxe v oblasti ICT nebo obdobná pracovní zkušenost.

Jazykové znalosti (AJ, FJ, NJ, další jazyky, jaké zkoušky, úroveň znalostí)

Nejsou požadovány.

Základní znalost AJ v oblasti ICT výhodou.

Další znalosti a schopnosti (odborné znalosti, PC, komunikační dovednosti atd.)

Odpovídající všeobecný přehled v oblasti ICT.

Pokročilá uživatelská znalost PC a MS Office.

Ochota pracovat v pohotovostním režimu.

Samostatnost, prozákaznický přístup, příjemné vystupování, výborné komunikační dovednosti.

Ochotu učit se novým věcem, zájem o zvyšování vlastní kvalifikace.

Přizpůsobivost, zodpovědnost, samostatnost, flexibilita.

Uživatelská znalost aplikací ve správě MZe a základní znalost metodiky ITIL je výhodou.

Další informace:

 

Pracovní poměr na dobu:

Doba neurčitá

Předpokládané datum vzniku pracovního poměru:

1. 10. 2022

Platová třída:

10

Místo výkonu práce:

Ministerstvo zemědělství, Těšnov 17, Praha 1

Bližší informace poskytne: jméno, telefon:

Ing. Ivo Jančík

221 812 060

Adresa pro zasílání přihlášek, motivačních dopisů,  strukturovaných profesních  životopisů, kopií dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání a výpisů z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců (poštovní a elektronická):

(přihlášky, motivační dopisy, strukturované profesní životopisy, kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání  a výpisy z evidence Rejstříku trestů ČR ne starší 3 měsíců, zaslané na jinou korespondenční nebo e-mailovou adresu, nebudou zařazeny do výběrového řízení)

Ministerstvo zemědělství

personální odbor (11130)

Marie Heřmánková

Těšnov 17

117 05 Praha 1

e-mail: zamestnani@mzecz

Podmínky účasti ve výběrovém řízení:

Přihláška (formální podoba přihlášky není stanovena);

Motivační dopis;

Strukturovaný profesní životopis;

Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;

Kopie čistého výpisu z evidence Rejstříku trestů ČR, který není starší 3 měsíců.

Termín, do kterého se mohou uchazeči hlásit:

31. 8. 2022

Informace pro uchazeče:

  • Veškeré osobní údaje jsou zpracované v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46ES (tzv. GDPR), popř. příslušná ustanovení zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Bližší informace ke zpracování osobních údajů jsou na webových stránkách MZe.
  • Ministerstvo zemědělství podporuje rovnost žen a mužů a diverzitu v rámci svých služebních a pracovních míst.
  • Tisk stránky
  • Poslat e-mailem