přechod na části stránky

Upozornění:
Používáte prohlížeč IE verze 6. Od 1. června 2012 nebude možné se s tímto prohlížečem do prostředí eAGRI přihlásit. Proveďte upgrade na IE verze min. 7 nebo použijte jiný prohlížeč (např. Mozilla Firefox nebo Google Chrome). Další informace zde.

Úprava volání webových služeb pomocí samostatného přístupového klíče odlišného od standardního hesla na Portálu farmáře (eAGRI).

17.1.2017

V rámci zvyšování bezpečnosti poskytování informací Ministerstvem zemědělství byla upravena funkcionalita volání webových služeb, a to v autentizaci pomocí samostatného přístupového klíče odlišného od standardního hesla na Portálu farmáře (eAGRI). Toto opatření se Vás dotýká tak, že si musíte v aplikaci Editace kontaktů na Portálu farmáře, podle přiloženého návodu, vygenerovat nový klíč pro WS (sada 22 čísel a písmen) a tento klíč zadat na příslušná místa v konfiguraci Vašeho SW. Pozor, jakmile jednou provedete vygenerování přístupového klíče, nebude již možné pro komunikaci (volání WS) použít uživatelské heslo! Generování klíče je opakovatelná akce. Nepovede-li se vám zadat vygenerovaný klíč do vaší aplikace, můžete si jej vygenerovat opakovaně. Platný je vždy jen poslední vygenerovaný klíč. Jestliže nevíte, kam nový klíč zadat, kontaktujte podporu svého SW. Nový klíč je třeba vygenerovat nejpozději do 31. května 2017. Od následujícího dne již nebude možné používat uživatelské heslo Portálu farmáře pro komunikaci prostřednictvím webové služby (heslo pro běžné přihlášení do Portálu farmáře Vám nadále zůstane), a to i v případě, že si uživatel nový autentizační klíč nenastaví! Nový autentizační klíč si může stávající uživatel vygenerovat po přihlášení na Portálu eAgri v rámci Editace kontaktů, což je také nejjednodušší způsob: https://eagri.cz/ssl/app/SZR/Portal/WsKey. Další možností je kontaktovat Centrálu SZIF tel. č. 222 871 871 a požádat o jeho reset. Takto vygenerovaný klíč bude zaslán SMS bránou na mobilní telefon uživatele uvedený v systému. Pro tento postup je nezbytné, aby měl uživatel vyplněno platné mobilní číslo. Pokud uživatel nemá vyplněno platné mobilní číslo, musí si jej sám doplnit na Portále eAgri v rámci Editace kontaktů, nebo se musí osobně dostavit na podatelnu RO SZIF/centrálu SZIF nebo Oddělení příjmů žádostí a LPIS (dříve AZV).

https://eagri.cz/ssl/app/SZR/Portal/WsKey

  • Tisk stránky
  • Poslat e-mailem

Odstávka

Vážení uživatelé,

v období od 1.7.2022 od 16:00 hod do 10.7.2022 dojde k plánované generální odstávce systémů a aplikací MZe z důvodu nutné aktualizace. V tomto termínu nebude dostupný portál eAGRI, systémy a aplikace a nebude se k nim možné přihlásit. Více informací zde

Váš HelpDesk MZe

Helpdesk

V případě technických problémů s portálem farmáře volejte v pracovní dny od 08:00 do 16:30 hodin na číslo +420 222 312 977 nebo pište na: helpdesk@mzecz.

Aplikace pro veřejnost

Kalendář