Komunikační strategie

30. 6. 2022

Komunikační strategie se zaměřením na zvýšení informovanosti spotřebitelů o prospěšnosti konzumace sladkovodních ryb a environmentálních přínosech sladkovodní akvakultury.


Komunikační strategie vyzdvihuje důležitost podpory konzumace sladkovodních ryb a jeden ze základních stavebních kamenů podpory české akvakultury je zajištění zájmu českých spotřebitelů o domácí sladkovodní ryby. Více se dozvíte v dokumentu, který je přílohou.

 

Tyto webové stránky využívají k analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokud váš internetový prohlížeč má v nastavení cookies povoleny, je nezbytný váš souhlas s použitím této technologie.

Více informací

Chyba komunikace se serverem

Nastaly technické problémy. Zkontrolujte prosím připojení k síti, a pokud pracujete jako přihlášený uživatel, ověřte prosím nastavení VPN a stav přihlášení.