Opatření 5.2, záměr b) je v souladu s článkem 68, odst. 1 písm. g) nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 508/2014 ze dne 15. května 2014 o Evropském námořním a rybářském fondu a spadá pod specifický cíl zlepšování organizace trhu s produkty rybolovu a akvakultury.
Opatření 5.2. Uvádění produktů na trh, záměr b) Propagační kampaně
Opatření je zacíleno na poskytování podpory k zajištění široké informovanosti spotřebitele v návaznosti na požadavky zdravé výživy a zdravého životního stylu ve vztahu k produktům akvakultury. Opatření je dále zaměřeno na přípravu strategie a realizaci regionálních, celostátních nebo nadnárodních komunikačních a propagačních kampaní o produktech akvakultury a jiných komunikačních kampaní, zlepšujících povědomí veřejnosti o odvětví rybolovu a akvakultury.
Související odkazy
Spuštění Portálu farmáře pro 17. výzvu příjmu žádostí OP Rybářství 2014 - 2020
(PDF, 371 KB)
Upozornění pro žadatele a příjemce - další legislativní požadavky pro žadatele a příjemce doplněné do Pravidel pro 17. výzvu
Na základě proběhlého Auditu systému č. OPR/2019/S/001 s názvem „Audit řádného fungování systému řízení a kontroly OP Rybářství 2014 – 2020“ Řídicí orgán OP Rybářství doplnil další legislativní požadavky pro žadatele a příjemce do Pravidel pro žadatele a příjemce pro 17. výzvu OP Rybářství 2014 – 2020 týkající se Informačního systému skutečných majitelů (ISSM), schválení či registrace podniku akvakultury v registru Státní veterinární správy (SVS) a ověřování střetu zájmů u veřejných funkcionářů.
Spuštění Portálu farmáře pro 14. a 15. výzvu příjmu žádostí Operačního programu Rybářství 2014 - 2020
(PDF, 232 KB)
Řídicí orgán OP Rybářství vydal Rozhodnutí o poskytnutí dotace projektům z 12. výzvy OP Rybářství 2014 – 2020
V rámci 12. výzvy žadatelé předkládali Žádosti o podporu na projekty v opatření 2.2. Produktivní investice do akvakultury, záměr a) Investice do akvakultury, dále v 2.2. Produktivní investice do akvakultury, záměr b) Diverzifikace akvakultury, 2.3. Podpora nových chovatelů, 5.2. Uvádění produktů na trh, záměr b) Propagační kampaně a opatření 5.3. Investice do zpracování produktů.
Propagační kampaň sladkovodní akvakultury ve veřejnoprávní televizi – Rybí svět Jakuba Vágnera
(PDF, 74 KB)
Propagační kampaň sladkovodní akvakultury ve veřejnoprávní televizi „Rybí svět Jakuba Vágnera“ má za cíl zajistit propagaci rozvoje udržitelného chovu ryb a udržitelné a konkurenceschopné sladkovodní akvakultury za podpory Operačního programu Rybářství.
Spuštění Portálu farmáře pro 7., 8., 9. a 10. výzvu příjmu žádostí Operačního programu Rybářství 2014-2020
(PDF, 326 KB)
Průvodce opatřeními zaměřenými na propagaci OP Rybářství 2014 – 2020
(PDF, 195 KB)
Za účelem zpřehlednění možností propagačních aktivit financovaných z OP Rybářství 2014 – 2020 připravil Řídící orgán OP Rybářství průvodce opatřeními zaměřenými na propagaci. V tomto průvodci jsou popsány základní informace o podporovaných a nepodporovaných aktivitách, způsobilých žadatelích a výši podpory pro jednotlivá opatření.