přechod na části stránky

Upozornění:
Používáte prohlížeč IE verze 6. Od 1. června 2012 nebude možné se s tímto prohlížečem do prostředí eAGRI přihlásit. Proveďte upgrade na IE verze min. 7 nebo použijte jiný prohlížeč (např. Mozilla Firefox nebo Google Chrome). Další informace zde.

Novým ředitelem Budějovického Budvaru se stal Petr Dvořák, manažer s dlouholetou zkušeností v pivovarnictví

24.4.2017

Tisková zpráva – Ministr zemědělství Marian Jurečka dnes představil nového ředitele pivovaru Budějovický Budvar. Stal se jím Petr Dvořák, který v minulosti pracoval jako ředitel marketingu v Pivovarech Staropramen nebo mezinárodní ředitel značky Pilsner Urquell. Do funkce nastoupí od 1. května.

Na pozici ředitele Budějovického Budvaru doporučila výběrová komise ministrovi Marianu Jurečkovi z osmi lidí, kteří se dostali do užšího kola, dva kandidáty.  

„Po pečlivém zvážení, po osobním setkání s oběma těmito kandidáty, jsem se rozhodl pro Petra Dvořáka. Je to člověk, který má zkušenosti s výrobou a prodejem piva i jeho marketingem, jak z České republiky, tak i ze zahraničí. Myslím si, že může velice vhodně a dobře doplnit kvalitní manažerský tým, který dneska v Budějovickém Budvaru je,“ řekl ministr zemědělství Marian Jurečka.

Ministr Jurečka uvedl, že důležitým úkolem Petra Dvořáka bude vést efektivní inovativní tým pro rozvoj Budějovického Budvaru v příštích desetiletích.

„Budějovický Budvar vaří špičkové světové pivo, investuje do rozvoje svého areálu. Dnes je čas, aby se dokázal ještě efektivněji zaměřit právě na oblast dobrého marketingu a maximální efektivnosti při prodeji svých výrobků v zahraničí, a to jsou silné stránky Petra Dvořáka,“ řekl Jurečka.

Petr Dvořák je absolventem ekonomických studií na Fakultě sociálních věd Karlovy univerzity. Po škole pracoval například jako manažer značky Staropramen, posléze jako ředitel marketingu v Pivovarech Staropramen. Na starosti měl marketingovou strategii na českých a slovenských trzích, výrobu a inovace. Podobnou náplň práce měl také jako ředitel marketingu pro střední Evropu v AB – InBev a ředitel značky a marketingové komunikace v Telefonice O2. Naposledy působil jako mezinárodní ředitel značky Pilsner Urquell ve společnosti SABMiller. Byl zodpovědný za strategii značky a spolupráci s klíčovými trhy. Petr Dvořák je ženatý a má dvě děti.

Budějovický Budvar je národní podnik, který patří státu. V současnosti exportuje do více než 80 zemí světa. Modernizace závodu v Budějovicích umožní zvýšení kapacity o 50 % po roce 2020, díky tomu by měl pivovar uspokojit trhy v Asii a v Africe.

Předešlým ředitelem Budějovického Budvaru byl Jiří Boček, který ve funkci působil 25 let. Na svoji pozici rezignoval ze zdravotních důvodů koncem minulého roku.

 

(Příloha: citace ministra Mariana Jurečky v mp3)

Markéta Ježková
tisková mluvčí Ministerstva zemědělství

Přílohy

  • Tisk stránky
  • Poslat e-mailem