Odborný referent / referentka oddělení myslivosti

17. 12. 2014

Ministerstvo zemědělství,

odbor:  

Odbor státní správy lesů, myslivosti a rybářství
vyhlašuje výběrové řízení na pozici: Odborný referent/referentka oddělení myslivosti
Stručný popis pracovního místa (charakteristika pracovní činnosti):

Státní správa myslivosti (prvostupňový orgán), statistika, příprava materiálů pro členství v mezinárodních mysliveckých organizacích, vztah myslivosti k životnímu prostředí, tvorba a vyhodnocování právní úpravy na úseku myslivosti, koncepční činnost

Součástí práce jsou služební cesty a styk s veřejností

Požadavky kladené na uchazeče:  
vzdělání (ZŠ, SŠ, VOŠ, VŠ -  magisterský, bakalářský; studijní program, obor)  Úspěšně ukončené VŠ  vzdělání - magisterské studium obor lesnictví, nebo zemědělství.
požadovaná praxe (není/je požadovaná, v jakém oboru, počet let) není
jazykové znalosti (AJ, FJ, NJ, další jazyky, jaké zkoušky, úroveň znalostí) Aktivně anglicky nebo francouzsky nebo německy
další znalosti a schopnosti (odborné znalosti, PC, komunikační dovednosti atd.)

Zkouška z myslivosti (pokud nebyla součástí vysokoškolského nebo středoškolského studia)

Znalost práce na PC – word, excel, power-point

Pracovní poměr na dobu: neurčitou
Platová třída: 13
Předpokládané datum vzniku pracovního poměru: 1. 2. 2015
Místo výkonu práce:  Ministerstvo zemědělství, Těšnov 17, Praha 1

Bližší informace poskytne:

 jméno, telefon, e-mail:

JUDr. Jaroslava Pavlovská

tel. 221812575, e-mail

jaroslava.pavlovska@mze.cz

Adresa pro zasílání přihlášek, motivačních dopisů, strukturovaných profesních  životopisů, kopií dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání a výpisů z evidence rejstříku trestů /ne starší 3 měsíců/ (poštovní a elektronická):

(přihlášky, motivační dopisy, strukturované profesní životopisy, kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání a výpisy z evidence Rejstříku trestů ČR, zaslané na jinou korespondenční nebo e-mailovou adresu, nebudou zařazeny do výběrového řízení)

Ministerstvo zemědělství

personální odbor

Marie Heřmánková

Těšnov 17, 117 05 Praha 1

e-mail: zamestnani@mze.cz

Podmínky účasti ve výběrovém řízení:

přihláška (formální podoba přihlášky není stanovena),

Přihláška musí obsahovat:

  • název pracovní pozice,
  • jméno, popř.  jména, příjmení a titul uchazeče,
  • kontaktní údaj uchazeče (adresa, telefon, e-mail),
  • výčet přiložených dokladů,
  • datum podání přihlášky,
  • vpřípadě listinného podání přihlášky rovněž vlastnoruční podpis uchazeče,
  • souhlas se zpracováním osobních údajů na dobu neurčitou, který v případě elektronického podání je souhlas bude udělen uchazečem odesláním přihlášky.

K přihlášce musí být přiložena prostá kopie:

  • Dokladu o ukončeném vysokoškolském vzdělání,
  • dokladu o složení zkoušky z myslivosti, případně dokladu, o tom, že byla součástí vysokoškolského nebo středoškolského studia,
  • motivační dopis,
  • strukturovaný profesní životopis,
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • čistý výpis z evidence Rejstříku trestů ČR, který není starší 3 měsíců.
Termín, do kterého se mohou uchazeči hlásit: 9. 1. 2015

 

Upozornění:

                Ministerstvo si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí.

                Odesláním strukturovaného profesního životopisu zájemce o předmětnou pracovní pozici souhlasí se zpracováním osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, pro účely příslušného výběrového řízení.

Tyto webové stránky využívají k analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokud váš internetový prohlížeč má v nastavení cookies povoleny, je nezbytný váš souhlas s použitím této technologie.

Více informací

Chyba komunikace se serverem

Nastaly technické problémy. Zkontrolujte prosím připojení k síti, a pokud pracujete jako přihlášený uživatel, ověřte prosím nastavení VPN a stav přihlášení.