„Politika náhrady dovozu“ v oblasti dětské výživy

17. 10. 2017

Ruská vláda se chce zaměřit na zlepšení výsledků v domácí produkci dětské výživy. S tímto cílem byla ustanovena mezirezortní pracovní skupina, která se bude zabývat všemi souvisejícími otázkami, a jejímž úkolem je vypracovat strategický plán rozvoje sektoru dětské výživy.

Aktuálně se produkce dětské výživy v Rusku zvyšuje jen pozvolna a to především kvůli nedostatku surovin, zejména sušeného mléka, které je dováženo ze zahraničí. Asi 70 % trhu s dětskou výživou aktuálně kontrolují celkem 4 firmy, které vyrábí na území Ruska. Jedná se o globální značky: Danonne, Nutricia, PepsiCo a ruskou firmu Progress (a její brandy „Frutoňaňa“ a „Malyšam“).

V roce 2016 byl objem výroby dětské výživy v Rusku asi 595 tis. tun, což odpovídalo hodnotě asi 252 mld. rublů. Cílem Ruska je nejenom uspokojit potřeby ruského trhu, ale v budoucnu také dětskou výživu exportovat.

Tyto webové stránky využívají k analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokud váš internetový prohlížeč má v nastavení cookies povoleny, je nezbytný váš souhlas s použitím této technologie.

Více informací

Chyba komunikace se serverem

Nastaly technické problémy. Zkontrolujte prosím připojení k síti, a pokud pracujete jako přihlášený uživatel, ověřte prosím nastavení VPN a stav přihlášení.