„Perfect match” - propagace potravinářských výrobků pod záštitou EU na japonském trhu

23. 10. 2020

Generální ředitelství pro zemědělství a rozvoj venkova Evropské Komise připravuje na příští rok pokračování marketingové akce „Perfect match”. Ta je zaměřena na propagaci evropských potravin formou doporučených receptů a jejich párování s tradičními japonskými potravinami tak, aby se staly místními konzumenty každodenně používány.

Na rozdíl od právě probíhající široce zaměřené kampaně, bude rozsah akce od února příštího roku omezen na podporu mléčných výrobků, ovoce a zeleniny, olivového oleje a masa.

Cílovými skupinami jsou, co se koncových zákazníků týče, především ženy střední třídy a byznys sféry. Akce bude primárně zaměřena na obyvatele Tokia a Osaky, u kterých se díky jejich kosmopolitnosti očekává největší potenciál.

Pro rok 2021 je plánována prezentace této kampaně na veletrhu FOODEX Japan.

Prezentace akce na Instagramu a Facebooku.

 

Zpracovala: Irena Leopoldová, zemědělská diplomatka velvyslanectví ČR v Tokiu, Mob ČR: +420 773 743 880, irena_leopoldova@mzv.cz

 

 

Tyto webové stránky využívají k analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokud váš internetový prohlížeč má v nastavení cookies povoleny, je nezbytný váš souhlas s použitím této technologie.

Více informací

Chyba komunikace se serverem

Nastaly technické problémy. Zkontrolujte prosím připojení k síti, a pokud pracujete jako přihlášený uživatel, ověřte prosím nastavení VPN a stav přihlášení.