V Tokiu se za přispění Ministerstva zemědělství uskutečnil čtvrtý ročník Českého festivalu

2. 10. 2019

Již počtvrté v řadě se uskutečnil Český festival v Tokiu, který v prostorách kulturního centra Harajuku Quest Hall prezentoval širokému japonskému publiku v průběhu tří zářijových dnů širokou nabídku českých potravin a nápojů, spotřebního zboží, kultury, tradic a cestovního ruchu.

Ve dnech 27. 9. – 29. 9. 2019 se konal čtvrtý ročník Českého festivalu v Japonsku. Cílem této akce bylo uceleně představit české firmy působící na japonském trhu, prezentovat průřez českou kulturou a propagovat ČR jako turistickou destinaci. Festival byl realizován v rámci projektu na podporu ekonomické diplomacie (PROPED) a byl uspořádán za finančního přispění Ministerstva zemědělství.

Návštěvníci Českého festivalu v Tokiu, kterých letos do Harajuku Quest Hall zavítalo více než 15.000, měli příležitost ochutnat české speciality včetně široké nabídky piva a vína, poslechnout si ukázky české klasické hudby, prezentace českých firem, objevovat zajímavá turistická místa naší země, či zakoupit si tradiční české výrobky. Festivalu se aktivně zúčastnily firmy Plzeňský Prazdroj, Budějovický Budvar, Žatecký pivovar, Znovín Znojmo, zástupci místních gastronomických provozů Dášenka (česká restaurace), Ebina Beer (česká restaurace a minipivovar), KOBO Brewery (český minipivovar) nebo dovozci moravského vína, firmy P&M a Pstros.

V letošním roce byl tento koncept poprvé rozšířen i mimo Tokio, neboť v souvislosti s nedávným otevřením Honorárního konzulátu ČR ve městě Sakai u Osaky byl tamtéž uspořádán první ročník „Českého festivalu v Kansai“.

 

Tyto webové stránky využívají k analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokud váš internetový prohlížeč má v nastavení cookies povoleny, je nezbytný váš souhlas s použitím této technologie.

Více informací

Chyba komunikace se serverem

Nastaly technické problémy. Zkontrolujte prosím připojení k síti, a pokud pracujete jako přihlášený uživatel, ověřte prosím nastavení VPN a stav přihlášení.