přechod na části stránky

Upozornění:
Používáte prohlížeč IE verze 6. Od 1. června 2012 nebude možné se s tímto prohlížečem do prostředí eAGRI přihlásit. Proveďte upgrade na IE verze min. 7 nebo použijte jiný prohlížeč (např. Mozilla Firefox nebo Google Chrome). Další informace zde.

Prezentace surovin a řešení pro vaření piva v Nashville, Tennessee

14.5.2018

Na okraj nejprestižnější akce pro malé a řemeslné pivovary v USA se české firmy představily na akci s názvem „Brewing Like Czechs Do“.

Letošní Craft Brewers Conference se uskutečnila ve „městě country“ - tedy Nashville v Tennessee. Mimo tradiční účast formou stánku na veletrhu připravila na čtvrtek 3. května česká ambasáda ve Washingtonu pro české firmy prezentační a matchmakingové fórum s cílem rozšířit možnost setkání a navázání spolupráce s potenciálními partnery v USA.

Akce se zúčastnili představitelé společností Bohemia Hop, Sekado, Arix, Denwel, Raveco, dále pak vedoucí představitelé Svazu pěstitelů chmele a Chmelařského institutu v Žatci. Svou přítomností a sdílením svých zkušeností pak akci podpořili i renomovaní čeští sládci Václav Berka, Ivan Chramosil, Adam Brož nebo Jan Kočka.

Za účelem podpoření kvality českých surovin a řešení uvařili k ochutnání účastníkům své pivo z českých surovin pivovary Utepils s Minneapolis (Michigan) a Live Oak z Austinu v Texasu.

Malé nebo řemeslné vaření piva má svou tradici v USA již od konce 70. let 20. století. Aktivity několika nadšenců, kteří nebyli spokojeni s kvalitou masově vyráběných amerických piv, byly u počátku vývoje sektoru, ve kterém se nyní točí miliardy dolarů ročně. Po roce 2000 sektor dokonce zaznamenával dvouciferný každoroční růst výstavu a malý nebo řemeslný pivovar nyní lze najít v každém státě USA, včetně Aljašky a Havaje.

Pro tradiční ležák plzeňského typu je však skoro nemožné ve světě najít lepší vstupy a know-how vaření a ležení, než ty původem z České republiky. I pro další druhy – např. oblíbený Ale nebo speciality typu piva s příchutí chilli, čokolády nebo kávy mají čeští vývozci co nabídnout.

 

1

 

2

 

3

 

4

 

  • Tisk stránky
  • Poslat e-mailem