Odstavec předpisu 478/2009 Sb.
Nařízení Vlády České republiky č. 478/2009 Sb., o stanovení některých podmínek pro poskytování podpory na ovoce a zeleninu a výrobky z ovoce, zeleniny a banánů dětem ve vzdělávacích zařízeních
§ 4

§ 4
Žádost o poskytnutí podpory na produkty
(1) Žádost o poskytnutí podpory na produkty podává schválený žadatel za každý kalendářní měsíc školního roku10) (dále jen „dodávkové období“), v jehož průběhu organizuje dodávky produktů do základních škol.
(2) Žádost o poskytnutí podpory na produkty doručí schválený žadatel Fondu na jím vydaném formuláři po skončení dodávkového období, ve lhůtě stanovené přímo použitelným předpisem Evropské unie11).
(3) Součástí žádosti o poskytnutí podpory na produkty je kromě náležitostí uvedených v přímo použitelném předpise Evropské unie12) také
a) celkový přehled jednotlivých druhů dodaných produktů za dodávkové období a jejich množství, včetně ceny těchto produktů; uvedené údaje se předkládají v elektronické podobě,
b) celkový počet žáků prvního stupně, na které je žádáno o poskytnutí podpory na produkty za dodávkové období; uvedené údaje se předkládají v elektronické podobě.
(4) Schválený žadatel podle § 3 odst. 1 písm. a) připojí k žádosti o poskytnutí podpory na produkty
a) přehled měsíčních dodávek produktů a
b) oznámení základní školy o odstoupení od smlouvy o dodávání produktů v případě, že se dotčená škola rozhodla ukončit odběr produktů v průběhu školního roku.
(5) Schválený žadatel podle § 3 odst. 1 písm. b) připojí k žádosti o poskytnutí podpory na produkty
a) smlouvy uzavřené mezi ním a distributory o dodávání produktů do základních škol, nebo jejich kopie, pokud je žádost o poskytnutí podpory podávána poprvé,
b) smlouvu o dodávání produktů do základních škol, nebo její kopii, uzavřenou mezi ním a distributorem, který začal dodávat produkty až v průběhu příslušného školního roku, pokud je žádost o poskytnutí podpory podávána za dodávkové období, ve kterém nový distributor začal dodávat produkty,
c) oznámení základní školy o odstoupení od smlouvy o dodávání produktů v případě, že se dotčená škola rozhodla ukončit odběr produktů v průběhu školního roku,
d) soupis faktur vystavených distributorem za produkty dodané v příslušném dodávkovém období a uhrazených schváleným žadatelem ke dni podání žádosti o poskytnutí podpory13), v souladu s limity stanovenými v § 3 odst. 8 a 9,
e) výpis z bankovního účtu podle § 3 odst. 4 písm. b) prokazující uhrazení faktur podle písmene d) a
f) přehled měsíčních dodávek produktů.
(6) Schválenému žadateli podle § 3 odst. 1 písm. a) se poskytne podpora ve výši 100 % částek uvedených v příloze k tomuto nařízení. Schválenému žadateli podle § 3 odst. 1 písm. b) se poskytne podpora podle skutečně vynaložených nákladů, maximálně do výše částek uvedených v příloze k tomuto nařízení.
10) Čl. 4 odst. 1 prováděcího nařízení Komise (EU) č. 2016/248.
11) Čl. 4 odst. 4 prováděcího nařízení Komise (EU) č. 2016/248.
12) Čl. 4 odst. 2 prováděcího nařízení Komise (EU) č. 2016/248.
13) Čl. 4 odst. 7 a čl. 5 prováděcího nařízení Komise (EU) č. 2016/248.

Tyto webové stránky využívají k analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokud váš internetový prohlížeč má v nastavení cookies povoleny, je nezbytný váš souhlas s použitím této technologie.

Více informací

Chyba komunikace se serverem

Nastaly technické problémy. Zkontrolujte prosím připojení k síti, a pokud pracujete jako přihlášený uživatel, ověřte prosím nastavení VPN a stav přihlášení.